onsdag 15 februari 2012

Saknar dig<3

Det var idag 15 februari för exakt ett år sen vid denna tiden som jag satte upp på dig för sista gången (som jag inte visste då) och började rida du va så himla fin att rida fram tills du plötsligt stannar till och vinglade till och sedan föll vi ner till marken... Du reste dig igen och trillade omkull igen du försökte flera gånger att resa dig upp men det gick inte dina ben ville inte bära din kropp :( jag förstod först när du låg där mitt i ridhuset på den kalla marken och gnäggade att detta var sista gången jag skulle få rida på dig det var sista gången jag skulle få se dig... Ditt sista andetag tog du med huvudet i mitt knä jag satt där vid din sida och klappade dig till slutet:'( det va inte såhär vår saga skulle sluta! Jag saknar dig fortfarande enormt mycket det ska du veta <3 jag har gråtit floder för dig! Men trots detta är jag glad att du slapp lida och glad för alla fina minnen du gett mig! Glad för att du lärde mig så otroligt mycket och glad för att jag fick lära känna dig på riktigt!! Du kommer alltid ha en stor plats i mitt hjärta! Hälsa till Skrållan och Tuff där uppe. Vila i frid min ängel! <3 I will always love U <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar