tisdag 31 januari 2012

Bla Bla Bla!!

Hej Hej :)

Sitter på tåget mot Kristianstad och skolan... Jaja ska inte klaga snart praktik igen och det ser jag väldigt mycket fram emot :) hihi väntar just nu på vart jag ska vara...Skulle nog få veta denna veckan :)
Jag måste ju bara berätta om igår... Haha det är skrattretande.... Vi hade en föreläsning och den skulle handla om teknik och hållbarutveckling... Jovisst helt okej kanske men han snibben som höll i föreläsningen han säger först att han inte är vän med alla tekniska grejer... Sen vet han inte hur man sätter igång kanonen, han kan inte släcka lampan... Och att ta på sig en mikrofon så man hör vad han säger det va ju bara att glömma... Haha jag kunde ju varit hemma vid ett... Nog om det!
Liten uppdatering om zeebrah? Han hostar fortfarande men som sagt har han ingen feber och är inte snorig... Vet inte vad det kan vara med min lille kille... :( just nu vill jag bara att han ska bli bra så vi kan börja träna inför tävlingssäsongen!

Nu ska jag sova lite innan vi är framme i Kristianstad så jag är pigg på lektionen! :) hoppas ni får en bra dag allihopa :D

Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar