fredag 13 januari 2012

Kallt kallt KALLT!!

Hejsan hejsan :)

Kul att se så många som vill läsa min blogg :) Kommentera gärna så blir jag glad :D

Idag Fredag den 13 Januari så har jag inte gjort jätte mycket...hehe! Klockan ringde halv åtta men jag gick inte upp förrän halv nio...hehe då kallade mamma och när jag kom ner så fick jag veta attvi skulle med Pyzen till vet, som jag berättade tidigare.
När vi kom hem så åkte mamma till Anita för att pyssla :) så då passade jag på att pyssla lite här hemma. Har gjort ett album med bilder från när jag var liten :D Ska fota det så ni får se.

När mamma kom hem blev det en ridtur i skogen med Zeebrah och han gick bra förutom att han inte lyssnar när jag tar tillbaka och sen helt plötsligt blir han jätte känslig och det va givetvis där det va lite halt... Men ingen skada skedd som tur är :)

Nu ikväll har jag pysslat med Ebbas paket för vi ska ju på kalas hos henne imorgon. :) Kommer bli kul hoppas hon kommer tycka om min present. :D
Nä vet ni vad nu ska jag sova så jag är lite pigg imorgon. En sak kan jag ju bara säga innan jag pyser. JAG HAR TRÄNINGSVÄRK!!! I rygg, armar och min högra hand?! Haha

Sov Sött!!
Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar