onsdag 18 januari 2012

Segt!

Det är precis så det går med mitt arbete... Haha jaha det ska vara klart på fredag så är det bara!
Idag har jag alltså skrivit på mitt arbete och även ridit mina hästar :) de va duktiga idag Zunzhine var pigg och glad som vanligt :) jag rider ju henne baracks nu och det går jätte bra:) idag var hon dock lite busig och bockade lite hehehe men jag satt kvar som tur va :P har bytat till tredelat bett på henne så det ska bli ändring här nu :) hehe zeebrah fick även gå med tredelat han :) ska bli spännande och se om jag kan märka någon skillnad :) vi får väl se! Nä vet ni vad nu ska jag sova och ladda inför grupparbete imorgon. Jag ska upp om 6 timmar... Hehe får väl se hur det går. Ha det göttans och soc sött!

Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar