onsdag 11 januari 2012

Finally!


Hej Hej

Ja nu har jag kommit hit igen. Jag har bytat blogg igen för att kunna blogga från mobilen. Vilket jag tycker är smidigt:)
Idag har det varit skola hela dagen och första lektionen va väl sådär..men ändå lite kul. Andra Lektionen va sådär ändå tills läraren sa att vi fick sluta en timme tidigare. :D HAPPYFACE!! då blev det plötsligt kul haha!! Som tur är så har jag så himla bra kompisar på högskolan och det är jag väldigt glad för. Det kallas vänner för livet! Hihi

När jag kom hem tog jag en ridtur på Zeebrah och han va jätte duktig, mjuk och fin och jag bara älskar känslan av att sitta och rida på hans rygg. Han är underbar när han går så fint :)

Här får ni en liten bild på honom med knäskydd :) Hehe



Nu tittar jag på Biggest Loser Sverige. Imorgon blir det Boxträning och då ska jag ge järnet!! Vi hörs Imorgon Hoppas ni gillar min nya blogg. Skriv gärna en kommentar vad ni tycker.



Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar