torsdag 8 mars 2012

Glädje och sorg!

Idag är det min mosters födelsedag! grattis på henne :D vi ska till röke och fira henne på söndag! :) då får jag äntligen träffa Ebba busfrö!

Men idag är även en sorgens dag för idag för fyra år sedan var det en hemsk trafik olycka i Klippan där fem ungdomar krockade med ett träd två av dem dog.... Föraren och den som satt fram:( den killen som satt fram det var min kusin... :( jag kände honom inte så bra men han var ändå min kusin så det är klart att jag tänker på honom speciellt idag! :( <3 R.I.P Lennie

Imorgon är det sista dagen på andra praktikveckan helt galet vad tiden går snabbt! En härlig vecka kvar i alla fall! Imorgon kommer även veterinären och ska se om hon kan hjälpa lilla zeebrah att bli av med sin hosta allt jag vill är att den bara ska försvinna så att jag kan satsa ordentligt med ridningen och att jag kan komma iväg och träna för Linda med :D

Nä nu ska jag sova men lova att hålla tummarna imorgon för lilla pållen min <3 nu är jag helt slut efter kvällens boxpass!! Sjukt kul att träffa verre igen och slåss lite :D hihi

Natti Natti Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar