fredag 30 mars 2012

Härliga Fredag!!!

Hej hej:)

Här sitter jag och försöker hitta ett sommarjobb...det är inte lätt men men jag hoppas på att hitta något i alla fall. Annars får jag väl ja jag vet inte... Jag hoppas helt enkelt på att turen vänder snart!
Skulle egentligen varit i skolan nu men det blev inställt då läraren är magsjuk...rätt skönt ändå för nu blir det ju lång helg :D

Idag blir det att gå en liten runda och hoppas på att träningsvärken inte blir allt för hemsk... men ja den lär nog vara envis denna gången för Box träningen igår va riktigt jobbig... Ny tränare nu och han har hållt på med Thaiboxning innan men grymt kul var det men ja som sagt hemskt jobbigt.... Kändes lika hemskt som första gången jag provade box...hehe men tror det kommer bli grymt najs!! ;) han är även rolig citat från gårdagen är: "Nu kan ni lägga er och slappna av. Gör en boll av er själva och ha det lite mysigt". Hehe rätt kul faktiskt :)

idag är det en vecka kvar till jag ska åka och träna för Linda igen det kommer bli riktigt kul! zeebrah känns som en ny häst och jag har nya snygga ridbyxor och förhoppningsvis även nya stövlar tills dess :) A-som!

Nu ska jag fortsätta med det jag håller på med= slöa i soffan :D haha

Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar