måndag 26 mars 2012

UNDERBARA VÅR!!!!

Hej

Åh jag bara älskar vädret det är ju bara så underbart! Jag firade det härliga vädret igår med att rida en LÅNG runda i skogen på min fina Zebbrah <3 vi red 14,03 km och det tog ganska exakt två timmar! snacka om konditionsträning. Upptäckte liten nya vägar i skogen och även några vägar som inte var framkomliga pga nedfallna träd...hehe Z va inte jätte glad när jag vände och sedan fortsatte ännu längre bort hehe :D Det enda som är när jag rider den långa rundan är att jag måste rida längs med stora vägen där bilförarna ( de flesta men finns några vettiga) Kör i 120....fast det tydligt står 70 på skyltarna de tänker inte på att hästen kan bli rädd och hoppa ut framför bilen....som tur är så har jag en otroligt fantastisk häst som är lika snäll som ett litet lamm :D hihi

Igår var jag även hos Ebba och åt våfflor och grillad korv. Ja alltså först korv med bröd och sen våfflor för våfflor och korv lät inget vidare om jag ska vara helt ärlig! vi busade hela eftermiddagen och hade extremt kul hihi älskade busunge! hihi på kvällen när vi kom hem var jag helt slut och tänkte att nu måste jag gå och lägga mig i tid för annars blir det inte bra hehe men sen visade de ju 2012 den filmen om jordens undergång på TV 3 kl nio så ja jag tittade ju på den givetvis och ja mamma fastnade även hon framför den filmen hehe så tio över tolv va filmen slut men alltså den va ju otroligt bra och fängslande och jag älskar såna filmer! Nu har jag sett den i alla fall.

Vet ni vad idag ska jag falktiskt bara ta det lugnt och städa rummet hehe sen ska jag även ut och promenera och ta en underbar ridtur på mina underbara hästar :D nu ska ni få njuta av lite fina bilder på min fina lilla Zeebrah <3 det är Anna som har tagit korten har bara inte blivit färdig att lägga in dem på datorn men nu är det gjort så här kommer lite smakprov :) Titta och njut!!!


















Hoppas ni gillade dem :) Nu ska jag plugga vidare och sen ska jag ut på en liten promenix :)
Ha det bra allesammans så hörs vi snart!

Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar