måndag 5 mars 2012

Praktik!

Hej hej :)
Har praktik nu och det är mycket att göra så har inte blivit färdig att uppdatera bloggen helt enkelt :P men är i en etta nu och det är super kul!! :D även om jag är helt slut på kvällen så älskar jag det och idag efter vår andra lektion om sopor så sa dem att de ville fortsätta med det vi gjorde :D bra betyg tycker jag :D hihi de är super gulliga och kallar oss "fröken" hur gulligt som helst ju! Hihi

Hästarna mår bra! Jag red Zunzhine igår och efter ett ganska panikartat ögonblick i stallet så red jag en härlig tur på henne i paddocken! Min älskade buse! <3 Hihi zeebrah var fin han med och han är ju bara så gullig! Dock hostar han fortfarande.... Vet inte varför så veterinären skulle komma ut och kolla på honom så hoppas jag att hon kan se vad som är fel eller ja bara säga att det inte är nån fara! Älskade lilla zeebrah! <3

Idag har jag varit duktig och fixat naglarna ni ska få se en bild :) jag blev super nöjd!! :D nu ska jag kolla klart på CSI så får ni njuta av lite bilder :D hihi

Puss&Kram Daniella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar